Haastattelussa Fodelia Retailin uusi toimitusjohtaja Riikka Wulff

Riikka Wulff aloitti Fodelia Retailin toimitusjohtajana ja Fodelian johtoryhmän jäsenenä 1.11.2023. Wulff on aloittanut työssään hyvällä fiiliksellä. ”Meillä on tosi kiva porukka, ja erinomaiset tuotteet. Mahdollisuuksia tulevaisuuden kasvuun on paljon. Liiketoiminta-alueella on ollut paljon muutoksia, ja näitä pääsen nyt osaltani edistämään. Tämä oli hyvä hetki tulla taloon” -Riikka Wulff kertoo. ”Fodelia Retailissa on isot kasvun mahdollisuudet erityisesti Feelian ja Feelia Ruokakaupan yhteistyön tiivistämisessä. On erittäin innostavaa, että voimme tuoda arjen superhelppoutta maukkaan kotiruokaratkaisun avulla myös kotitalouksille.” -Hän lisää.

Fodelialle Wulff tuo pitkän taustansa konsernityöskentelystä sekä joukkuepelin hakemisesta, ja onkin keskittynyt alkuvaiheessa ihmisiin tutustumiseen, sekä sen varmistamiseen, että oikeat ihmiset ovat oikeassa paikassa tekemässä oikeita asioita. Hän näkeekin, että 1 + 1 on enemmän kuin kaksi. Fodeliassa Riikka Wulffia innosti henkilökohtaisen kasvun mahdollisuuden lisäksi erityisesti tilaisuus päästä mukaan mielenkiintoisessa kehitysvaiheessa olevaan suomalaiseen elintarvikealan kasvuyhtiöön. ”Riippumatta maailmantilanteesta, ihmisten pitää aina syödä. On hienoa olla mukana edistämässä suomalaista omavaraisuutta sekä laadukasta suomalaista ruoan tuotantoa.” -Hän kertoo.

Suosikkituotteita kysyttäessä Wulff nostaa esille Feelian linssikeiton, Helsingin Makkaratehtaan Cheddar-Jalapenonakin sekä Oikian kermaviilin ja sipulin makuisen kaurasipsin. ”Fodelia Retaililla on erinomaiset, pitkälle jalostetut tuotteet, joista monet ovat vielä terveellisiä vaihtoehtoja omassa kategoriassaan. Tästä on erinomaista jatkaa eteenpäin.” -Wulff kommentoi.

Feelia Ruokakaupasta on toimitettu jo 3 miljoonaa ruoka-annosta

Suomalaisen kotiruoan verkkokauppa Feelia Ruokakauppa on toimittanut jo yli 3 miljoonaa ruoka-annosta vuoden 2020 jälkeen, ja tuonut supervaivattomia ruokahetkiä ihmisten arkeen. Feelia Ruokakauppa on ainoa verkkokauppa Suomessa, joka toimittaa lämmitystä valmiita aterioita kaikkialle Suomeen.

Feelia Ruokakaupan asiakkaita ovat erityisesti lapsiperheet ja etätyöläiset, mutta myös opiskelijat ovat löytäneet palvelun, ja sen kautta voi tilata aterioita esimerkiksi omille ikääntyville vanhemmille.

Myös verkkokaupan valikoima on monipuolistunut, ja uutuustuotteina verkkokauppaan on lisätty lihapullakastike sekä makkarastroganoff.

Pita Factoryn syksyyn kuuluu kehitystyötä

Pita Factoryllä tehdään syksyisin tuotekehitystyötä, ja syksyn aikana testaillaan uusia reseptejä, sekä pyritään tekemään hieman erilaisia pita- ja lavashleipiä. Pita Factorylla on käynnissä myös iso koneinvestointi, ja jatkossa uuden sämpyläautomaatin ansiosta saadaan tehtyä tehokkaammin entistäkin parempilaatuista leipää.