Feelia Ruokakauppa lanseeraa kanta-asiakasohjelman vuoden 2023 ensimmäisen puoliskon aikana

Feelia Ruokakauppa lanseeraa kanta-asiakasohjelman vuoden 2023 ensimmäisen puoliskon aikana

Feelia Ruokakauppa on lanseeraamassa kanta-asiakasohjelmaa vuoden 2023 ensimmäisen vuosipuoliskon aikana. Kanta-asiakasohjelman arvioidaan lisäävän myyntiä, sitouttavan asiakkaita ja syventävän asiakassuhdetta. Lisäksi kanta-asiakasohjelma mahdollistaa kohdennetumpien toimenpiteiden tekemisen.

Tutkitusti uusien asiakkaiden hankkiminen kalliimpaa, kuin olemassa olevien asiakkaiden säilyttäminen.

”Asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin ja odotuksiin on vastattava poikkeuksellisen hyvin, jotta aitoa sitoutumista syntyy. Vastaamme tähän tarpeeseen kanta-asiakasohjelmalla, joka on asiakkaalle konkreettinen ja helppokäyttöinen.” Fodelia Retailin liiketoimintajohtaja Ilkka Pihlajisto kertoo.

Feelia Ruokakaupasta on toimitettu jo 3 miljoonaa ruoka-annosta

Suomalaisen kotiruoan verkkokauppa Feelia Ruokakauppa on toimittanut jo yli 3 miljoonaa ruoka-annosta vuoden 2020 jälkeen, ja tuonut supervaivattomia ruokahetkiä ihmisten arkeen. Feelia Ruokakauppa on ainoa verkkokauppa Suomessa, joka toimittaa lämmitystä valmiita aterioita kaikkialle Suomeen.

Feelia Ruokakaupan asiakkaita ovat erityisesti lapsiperheet ja etätyöläiset, mutta myös opiskelijat ovat löytäneet palvelun, ja sen kautta voi tilata aterioita esimerkiksi omille ikääntyville vanhemmille.

Myös verkkokaupan valikoima on monipuolistunut, ja uutuustuotteina verkkokauppaan on lisätty lihapullakastike sekä makkarastroganoff.

Pita Factoryn syksyyn kuuluu kehitystyötä

Pita Factoryllä tehdään syksyisin tuotekehitystyötä, ja syksyn aikana testaillaan uusia reseptejä, sekä pyritään tekemään hieman erilaisia pita- ja lavashleipiä. Pita Factorylla on käynnissä myös iso koneinvestointi, ja jatkossa uuden sämpyläautomaatin ansiosta saadaan tehtyä tehokkaammin entistäkin parempilaatuista leipää.

Perniön Lihan tuotteita palkittiin Akateemisen Kiuas-Seuran Vuoden Paras -palkinnoilla

Akateeminen Kiuas-Seura (AKS) on valinnut vuoden 2021 parhaaksi lenkkimakkaraksi Perniön Lihan omistaman Helsingin Makkaratehdas -brändin Cheddar-Jalapenolenkin ja vuoden parhaaksi bratwurstiksi Helsingin Makkaratehtaan Oktober Bratwurst-Duon (Savupaprika & Cheddar). Akateeminen Kiuas-Seura on jakanut Vuoden Paras -palkintoja vuodesta 1994 lähtien.

Helsingin Makkaratehtaan nakit ja makkarat ovat voittaneet useita palkintoja vuosien varrella ja se onkin Suomen palkituin lihajalostaja 2000-luvulla. Juuri Akateeminen Kiuas-Seura on valinnut Yönakin aikoinaan kaikkien aikojen parhaaksi luonnon­kuorinakiksi.

Perniön Lihalle syksy on kiireistä aikaa

Perniön Lihalle syksy on kiireistä aikaa kesätuotteiden vaihtuessa syystuotteiksi. Kesällä grillauskauden ollessa kuumimmillaan on perinteisten grillimakkaroiden paras sesonki, ja syksyllä näiden tilalle ostoskoreihin valikoituvat lenkkimakkarat. Myös maksamakkarat tulevat syksyisin voimakkaammin mukaan erilaisiin kampanjoihin.

Keski-Euroopasta Saksasta Suomeenkin rantautunut Oktoberfest-kulttuuri alkaa syyskuun puolessa välissä, ja kestää aina lokakuun loppuun saakka. Bratwurstit kuuluvat perinteisesti Oktoberfest-tarjoiluihin, ja Akateemisen Kiuas-Seuran vuoden parhaiksi 2021 valitsemat Helsingin Makkaratehtaan bratwurstit ovatkin mainio tarjoiltava Oktoberfest-henkisiin illanviettoihin.

Lokakuun alussa alkava riistakausi ja hirvieläinten metsästyksen alkaminen näkyy myös Perniön Lihan tuotevalikoimassa. Perniön Lihan perinteinen luonnonkuoreen valmistettava Rukiinen Riistaryynäri onkin erinomainen vaihtoehto perinteiselle makkaralle vaikkapa ruoan laittoon.